We set out early... Visibility was poor
Création 1998
Chorégraphie | Bill T. Jones |
---|---|
Danse | Miguel Anaya |
Germaul Barnes | |
Alexandra Beller | |
Eric Bradley | |
Christian Canciani | |
Toshiko Oiwa | |
Daniel Russell Kubert | |
Rosalynde Leblanc | |
Odile Reine-Adelaide | |
Maya Saffrin | |
Costumes | Liz Prince |
Lumières | Robert Wierzel |
Musique | 1ère partie
|
On The TS II
| |
Igor Stravinsky (L'Histoire du soldat) | |
2ème partie
| |
Cape Bardo
| |
John Cage (Empty Words, Sonata, Music or Marcel Duchamp) | |
3ème partie
| |
Voiceland
| |
Pēteris Vasks (Stimmen, Symphony for Strings) | |
Assistanat à la scénographie | John Clement |
Dates
1998 | Festival d'Automne à Paris (Paris) | → | [5 rep.] | Maison des Arts de Créteil (Grande salle) (Créteil) |
Partenaires de production
Coproduction | American Dance festival (Durham) |
Brooklyn Academy of Music (New York) | |
The Kennedy Center (Washington) | |
New England Foundation for the Arts (Boston) | |
National Endowment for the Arts (Washington) | |
North Carolina Museum of Arts (Raleigh) | |
Philip Morris Companies Inc [États-Unis] | |
UCLA Center for the Performing Arts (Los Angeles) | |
University of California, San Diego (San Diego) | |
Coréalisation | Maison des Arts de Créteil (Créteil) |
Festival d'Automne à Paris (Paris) |